niedziela, 15 września 2013

Candy - rozstrzygnięcie!


Czas biegnie nieubłaganie i czas zakończyć wspólną zabawę, za którą wszystkim biorącym udział serdecznie dziękuję! Jestem mile zaskoczona, że tyle osób wzięło udział w moim blogowym candy. Są to:
1. Monikucha
2. Frutina
3. Edi
4. Kasiu
5. Souvenirmaniac
6. Kuba
7. Joy
8. Werciarad
9. Maria
10. Nationalek
11. Kacper Bagrowski
12. Edd
13. memoriesthatremain.com
14. Aoi-chan
15. Agnieszka Krawczyk
16. Sawatka

Ogromnie żałuję, że nie jestem w stanie nagrodzić Was wszystkich. W losowaniu pomógł mi randomizer. Niniejszym pragnę ogłosić zwycięzcę, do którego poleci duży pakiet pocztówkowy.

Numer 9 to Maria, autorka bloga  http://pocztowkarka.blogspot.com , której serdecznie gratuluję i proszę o adres. Postanowiłam również przyznać 3  nagrody pocieszenia w postaci małych pakiecików.

Pakieciki pofruną do Agnieszki Krawczyk, Nationalek oraz Edd. Gratulacje i przesyłam uśmiech z prośbą o adresy na duszekaga@op.pl Nagrody zostaną wysłane w tym tygodniu (również dla Flusz i Weroniki za łapanie licznika). Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. A ja dziękuję za zabawę, i gratuluję zwycięzcom!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Jaka niespodzianka!! :) Dziękuję bardzo!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Wygrałam?! Naprawdę??? Jejku, jak się cieszę! Przyznaję, że troszkę zapomniałam o konkursie, bo też niezbyt wierzyłam w wygraną (kompletnie nie mam szczęścia w losowaniach). Bardzo dziękuję za zorganizowanie konkursu i spieszę wysłać adres.
    Ale mi poprawiłaś humor, nawet nie masz pojęcia!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz :) To ja czekam na adres! :) I mam nadzieję, że uda mi się wybrać coś, co Ci się spodoba :)

      Usuń