piątek, 17 maja 2013

Chiny

To moja pierwsza pocztówka pochodząca z wymiany. Zaproponowana przez chińskiego studenta, któremu spodobała się jedna z wysłanych przeze mnie kartek.W zamian dostałam pocztówkę z pandą, która dzisiaj do mnie przyfrunęła. Jestem mile zaskoczona jakością kartki, jest na pocztówkowym papierze i lakierowana. Być może wcześniej miałam pecha do cienkich chińskich tekturek. 
Odległość: ? Czas podróży: 15 dni
PS. Próbowałam wyznaczyć długość trasy przez GoogleMaps, ale odmówiły współpracy :(

Panda wielka jest gatunkiem drapieżnego niedźwiedzia, ale w rzeczywistości żywi się prawie wyłącznie pędami bambusa. W ciągu doby potrafi zjeść ich prawie 40 kilogramów! Zamieszkuje w lasach bambusowych położonych w masywach górskich na terenie Chin. Niestety to piękne zwierzę jest gatunkiem zagrożonym. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz